loading...
من و سیز
یک فرد افسرده بازدید : 304 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (2)

در حالم غوغايي شده

از هزاران درد بي درمان بدتره

واي خداي من , من چرا اينطوري شدم

خداي من , من را به حالت اولم برگردان

خواهش ميكنم , خواهش ميكنم

براي اينكه خودم را توجيه كنم با خودم ميگم

احساس ميكنم با برقراري  يك رابطه جنسي آرام خواهم گرفت

فكر ميكنم با اين حالي كه دريافت خواهم كرد

بتوانم اين افسردگي كمرشكن را از ياد ببرم

و كمرش را بشكنم

 افسردگي

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1391/08/07 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

من 2 ساله افسردگی دارم تا حالا پیش 3 تا دکتر رفتم و هرکدومشون تمام قرصهایی که تا حالا ساخته شده رو به من دادم دوباره میرم دکتر بعدی باز هم همون قرص ها رو میدن
منم بهشون میگم بابا این قرصهارو خوردم اثر نداره، ولی بازهم همون قرصها رو میدن.از هرنوع قرص 3 بار خوردم
چند وقت پیش دکترم گفت باید بری شوک عصبی ولی مادر پدرم نذاشتن ، میگن تو باید افکارتو کنترل کنی اونا این بیماری رو نداشتن که درک کنن.
نمیدونم باید چه جوری زندگی کنم
پاسخ : علیرضا جان من میتونم کمکت کتم - این حالو داشتم - یه جوری باهام تماس بگیر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام یک از بیماری های روانپزشکی زیر در ایران در حال افزایش است؟
    Sizin Baxışınızdan Azərbaycan Dilində Hançı Ləhcə Azərbaycan Ədəbiyyatinə Yaxındı
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 2,053
  • بازدید کلی : 64,363